Zakończenie sprawy z got2be


Chciałabym Wam opowiedzieć jak zakończyła się sprawa z produktem do prostowania włosów..

Ale po kolei..
Wszystko co było do tej pory znajdziecie w zakładce:  WŁOSY

Dostałam od specjalistów firmy Schwarzkopf numer telefonu, adres salonu..Gdzie miałam trafić na regenerację włosów

W środę, tydzień temu, trafiłam w ręce pani Izy. Nie ukrywam, że obawiałam się tej wizyty, nie wiedziałam czy będzie miło, w ogóle nie wiedziałam jak będzie. Szłam z mieszanymi uczuciami.
Pani Iza mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła - okazała się przesympatyczną osobą, chętną do pomocy. Na spokojnie porozmawiałyśmy, wszystko wyjaśniłyśmy.

Dokładnie obejrzała moje włosy, zwróciła uwagę, że dokładnie widać moment od którego włosy są zniszczone, popalone a w którym miejscu zdrowe, zauważyła też dziwne różnice w kolorze.

Usłyszałam iż nie ma mowy o kładzeniu farby na całe włosy, ponieważ kolor i tak nie chwyci równomiernie i będzie się szybko wypłukiwał ( zniszczony włos jest pusty w środku i pigmenty farby nie będą miały jak się przyczepić i trzymać ). Zaproponowała mi koloryzację produktem tonującym ( zero amoniaku! ), tak by wyrównać kolor na całej długości włosów.



Następnie po zmyciu produktu do koloryzacji, trafiłam pod urządzenie do sauny tak przesiedziałam około 20 minut.

Włosy dostały również dawkę regeneracji produktami ( + podcięcie końcówek )




Otrzymałam od Pani Izy kilka rad dotyczących pielęgnacji włosów oraz sposobów na stylizację ( mam unikać prostownicy! i suszarki najlepiej też ). Teraz muszę czekać aż moje włosy odrosną, pozbyć się zniszczonej części i cieszyć się na nowo zdrowymi włosami.

Zapewne chcecie zobaczyć efekt końcowy?

Dzień przed wizytą:



 Tuż po wizycie:






 Dzień po wizycie:



Jak dla mnie efekt jest powalający i różnica kolosalna.

Dziękuję Pani Izie za pomoc w ogarnięciu włosów i za wszystkie rady, które od niej otrzymałam.
Cieszę się również, że firma Schwarzkopf nie olała wołania klienta o pomoc. Nie spodziewałam się i nie oczekiwałam tego typu pomocy. Myślę, że to pocieszające dla wszystkich, że mimo iż wielka firma, korporacja to jednak nie zignorowali pojedynczego klienta i jednak pomogli.

Tym samym kończę i zamykam temat. Jeśli ktoś miałby jakiekolwiek pytania zapraszam na @.

39 komentarzy:

  1. Twoje włosy są w świetnej kondycji

    OdpowiedzUsuń
  2. efekty rewelacyjne!!! różnica naprawdę kolosalna. :) Dobrze że masz już to z głowy. Teraz włosy wyglądają bardzo dobrze :)
    Fajnie że firma jednak poczuła się do odpowiedzialności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać poprawę, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Iza okazała się czarodziejką a ja jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak już mówiłam efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że firma odpowiednio zareagowała :)
    Teraz włosy wyglądają dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super efekty, dobrze, że nie olali sprawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że udało się to w tak znacznym stopniu naprawić. Wiadomo, nerwów i stresu nikt Ci nie wyrówna, ale rzeczywiście plus dla firmy za takie potraktowanie klienta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie różnica ogromna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają pięknie;) Straszna metamorfoza;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zabiegu wyglądają super :). Schwarzkopf ma u mnie plus za to, że zajęli się sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt , widać wielką różnice ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywny akcent :))))) Włosy wyglądają o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, różnica spora:) super, że firma zachowała się w porządku, a nie olała sprawę

    OdpowiedzUsuń
  15. różnice widać gołym okiem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosy wyglądają zdecydowanie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Różnica jest mega duża! Teraz jest o niebo lepiej! :) Cieszę się, że Cie odstawili z kwitkiem :) Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że to się tak skończyło :) A różnica naprawdę wielka :) Ładnie się zachowali, ale szkoda, że to wszystko tyle trwało i że w ogóle miała miejsce taka sytuacja...

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze, że sprawa tak się rozwiązała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że tak to załatwiono!

    Tylko mam taką myśl, że pewnie nie byłaś jedyną pokrzywdzoną, a nie każda ma bloga i premedytację, by coś zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  21. No i super, włoski rewelacja! Widać olbrzymią różnicę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo się cieszę, że udało się sprawę zakończyć w ten sposób. Szkoda tylko Twoich licznych nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nareszcie wszystko skończyło się pozytywnie :) bardzo się cieszę, że teraz już masz ten komfort psychiczny:) Będzie dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Różnica kolosalna i podejście firmy profesjonalne ;) Pozytywne zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! jestem pod wrazeniem ;D ciesze sie ze wszystko dobrze sie skonczyło :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! dokładnie! efekt jest powalający! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! jaki efekt! :) super, że to pomogło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać efekt. Cieszę się, że sprawa rozwiązała się jakby nie patrzeć na Twoją korzyść :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super, że pomogło, firma miała taką antyreklamę, że musiała coś zrobić, bo chyba w całej blogosferze o tym szumiało

    OdpowiedzUsuń
  30. To prawda,efekt końcowy jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się, włoski zdecydowanie wyglądają zdrowiej :) dobrze, że tak to się wszystko zakończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądają te włosy i ciesze się,że jednak stresowała się niepotrzebnie wizytą i że okazało się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jejku, prawie w ogóle już nie widać tych zniszczeń na dolnej części włosów. Pewnie bardzo tutaj pomogła sauna na włosy.
    Fajnie, ze coraz lepiej z Twoimi włosami! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, włosy wyglądają teraz rewelacyjnie! Cieszę się, że udało się chociaż w minimalnie pozytywnym stopniu zakończyć tę sprawę. Oby nigdy więcej takich przygód :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Różnica ogromna! Ja próbuję radzić sobie z włosami w domu i jak na razie zdrowy wygląd zawdzięczam odżywce z Syossa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Teraz tylko odpowiednia pielęgnacja i będzie na pewno super. Trzymamy kciuki :)

    Natka

    OdpowiedzUsuń

Czekam na wiadomość od Ciebie!
Zostaw kilka słów w komentarzu :)

Copyright © 2014 Kosmetyki Pani Domu , Blogger